Hocam hiç yormayın kendinizi fazla masraf yapıyorsunuz..
Arkadasın yerine bende ekleme yapacagım arkadaslar(!)
Kırıcı değil daha yapıcı olmalıyız, en basitinden burası bir forum ve yardımlaşma önemli. Belki 5 tl onun için önemlidir sizin için olmayabilir.
Böyle demek yerine şöyle deseniz mesela, "arkadaşım ben indiririm kullanırım, sen de 5 tl ile 9. kişiyi bulabilirsin. Başarılar."
Ne kadar güzel olurdu, hem kimse kırılmaz hem de yeni bir işe başlamış olan arkadaşın hevesi kırılmazdı.
Emin ol daha mutlu olurdun sende.
İyi forumlar.