obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun ben beğenmedim çok silik duruyor

50 TL'ye çok iyi performans hocam kaliteli baskı istersen 1000-2000 TL'ye kalitelileri de var.