Kötülemek gibi olmasın ben de çok mağdur kaldım malesef tercih etmediğim bir smm sitesidir
Zaten konuyu açarken ki amacım kötülemek değildi asla ordan destek talebi açınca bir çalışana ulaşıyoruz ve çalışan kendisine verilen otomatik metinleri atıyor 😂 en azından burdan bir tık daha üst yetkiliye ulaşırız belki de kullandığı veya temin ettiği yeri değiştirir diye yazmıştım 😊