En son ya UEDAŞ'ı arayıp yada Türk Telekom'u arayıp çok ağır küfürler edeceğim 2 mahalle ötede avm var burda altyapı yok Türk Telekom'a kaldım. Türk Telekom'u aradım yok manyetik alan bilmem ne sıfırladık dediler wifi güçlendirici satmaya çalıştırdılar dedim zaten var kapattım sonra. Elektrik gidiyor geldikten 2 gün sonra internet hızı düzeliyor
Aynı şekilde kar,yağmur yağdığındada hız yavaşlaması oluyor böyle saçma şey görmedim