Merhaba arkadaşlar.
huawei d16 kullanıyorum bugün değiştirme kararı aldım HUAWEI MATEBOOK 14S WİNDOWS 11 HOME İ9 32gb ram ve HUAWEI MATEPAD AİR tablet aldım ileride telefonunu da almayı düşünüyorum önereceğiniz modeli varsa beklerim.

Huawei ekosistemini kullanan var mı?

Araştırmalarıma göre Huawei ekosistemi gerçekten çok stabil çalışır hale getirmiş.
Bundan 10 ay önce macbook pro 14 m1 aldım macOs alışırım dedim ama pek alışamadım bir çok program ücretli en ufak bir eklenti bile ekosistemini kurmak ise hayal gibi alışamadığım içinde Huawei d16 almıştım çok memnunum değiştirme sebebim sadece bir üst modeli olması.