Şikayetim Var Kategorisine Giriş Yapın.
Forum Dışı Şikayetim Var kategorisinden forum haricinde yaşadığınız mağduriyetler ile ilgili konu açabilirsiniz.
Şikayet konusu açmadan önce mutlaka ŞİKAYET KONUSU AÇMA KURALLARINI OKUYUNUZ (
https://r10.us/kqNsY )
Forum içerisindeki yaşadığınız sorunlar için Şikayetim Var kategorisindeki KONU AÇ butonuna tıklayın.
Şikayetçi Olduğunuz Üye - Kullanıcı adını girin
Şikayet Nedeni - Neden şikayetçi olduğunuzu yazın
Şikayet ile İlgili Konu Linki - Şikayete sebep olan konu linkini yazın.
Açıklama ve Kanıtlar - Açıklamanızı kısa ve anlaşılır şekilde yazınız. Kanıtlarınızı resim ekleme butonuna tıklayarak konuya ekleyebilirsiniz.
Şikayetinizde herhangi bir problem olmaması adına üyenin tam adını mutlaka doğru yazmanız gerekmektedir.
Şikayetiniz içerisinde birden fazla üyeden şikayetçi olabilmek için üye adlarını ; ile ayırarak yazabilirsiniz.
Şikayetiniz içerisinde maksimum 5 üye yer alabilir.
Şikayetiniz ile ilgili konu linki belirtmeniz durumunda linkiniz r10.net üzerinde yer almalıdır.
Şikayetinize dair açıklama ve kanıtlarınız maksimum 2000 karakter olabilir.