Yıl sonundan sonra otomatik süreleri uzuyor zaten çift hat e birde e-sim var bir daha ki seneye kadar kullanır alacak kişi.
Yıllık 8 ay kullanımı var. Bu durum kısa süre içinde değişebilir lakin . Zaten koronodan dolayı bu düzenleme yapılmıştı. Yarını bile meçhul yani bu yıllık 8 ay kullanımın.