Hocam Türkiye cihazları ikinci elde 14-18bin bandında zaten . 10bin lira kim verecek kayıtsız telefona . Kayıt bugün 20bin yarın 30bin oluyor.. 5 bine bile alıcı bulmak zor maalesef
. Yanlış bir ticaret
Yıl sonundan sonra otomatik süreleri uzuyor zaten çift hat e birde e-sim var bir daha ki seneye kadar kullanır alacak kişi.