Ya arkadaşlar , bu vaadi veren güruh yakın zamanda öğrencilere vergisiz telefon bilgisayar vaadinde bulunup sonuca gelindiğinde 9500₺ şartı koymadı mı?
hala vatandaşın hayrına birşey yapılacağını düşünmek ahmaklık gibi görünüyor….
Kayıt yapma şansınız varsa yeni yıla girmeden hemen halledin bence , çünkü vergi arttırımları ve dolar kurundan dolayı karşımıza çıkacak yeni rakamlar rahatsız edici düzeyde olacak gibi .