Yani temel mantık aslında demek istediğim gibi. 5 TL yerine 2 TL vermiş oluyor bu senaryoda.
Demek istediğim aslında şuydu. Müşteriden 10 TL Alıp Telafisini yapacağız vb demek yerine Müşteriden 5 TL alıp telafisiz satmak aslında daha mantıklı bir opsiyon.
Site çok büyükse her telafi isteği 24 saat içine işleme alıp bitiyorsa telafi için ciddi manada bir ücret gitmesi demektir. Giderin yüksek olması da üyeye verilen miktarın azalması demektir.
Aynı zamanda Her telafi işlemi için tekrar kanıt incelenecek. Telafisiz işlem ve ucuza işlem sunmak daha mantıklı duruyor bu aşamada.
O da bir tercih tabii ki herkes sunduğu hizmete göre fiyat belirleyebilir.
R10 üzerinde hizmet sunan biri taban fiyat kurallarına uymak zorunda (10 TL), site dışı çalışanlar isterse daha düşük fiyattan bu hizmeti yine verebilir.