Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman şu sonuca çıkarıyor.

Müşteriden yorum başına 10 tl alıyorsunuz.
Kazanç olarak %50 hesapladınız diyelim.
5 TL görev yapana vermeniz lazım demektir.

7 Günde telafi demekse aynı zamanda 7 gün içinde silinme oranı %50 ise,

Görevi en başta 2.5 TL yaptırırsınız telafilerde yine 2.5 TL olur ama görev sitesi büyükse telafiyi bile 1 günde yapıyorsa o zaman,

gün başına 0.71 TL üstünden görevi açmanız gerekir. O halde direkt 10 tl almak yerine 0.71 x 2 = 1.42 alınsa daha mantıklı gibi duruyor.

Telafisi olmaz ama ucuza yapılır düşerse tekrar sipariş verirsiniz.
Tam olarak öyle olmuyor
Yorum başı 10 TL alınıyorsa üyelere 2 en fazla 3 TL ödeme yapıyor siteler. ( Bazıları cok daha az)
Üyelerin belirli bir çekim limitine ulaşmaları gerekiyor (30-50 TL) bu limite öyle hemen ulaşmak kolay değil aktif ve sürekli görev eklenen bir site değilse.
Bir çok üye görev yaptıktan sonra zaten uygulamayı deneyip cıkıyor ve fiyat cazip gelmiyor ama görevi yapmış oluyor.

Ödemeler biriktikten sonra toplu olarak yapılıyor anlık değil.