Kanun şu şekil;
Ruhsat sahibi 4060 TL
Kullanıcı 4060 TL
Tanıdık var mı diye soruluyor gelen arkadaşın da ehliyet kontörlü yapılıyor o motosiklete uygun ehliyet derecesi var ise ile ona teslim ediliyor, eğer yakının yok ise ve gelen arkadaşın da o cc de ki motoru kullanma yetkisi yok ise otoparka çekişiyor size verilen belge ile gidip oradan alıyorsunuz