adnanguney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az önce ads nin login ekranına update geldi ve üretimde pay googleye direk bildirim düşüyor ads yi kullanabilmek için kartı doğrulayın diye. direk askı atmıyor üretimsiz açsanız bile bu iyi birşeymi kötü birşey mi anlayamadım değişik şeyler oluyor.
Birşeyleri değiştirdikleri doğru hocam. Yalnız ben artık şundan eminim bu askıları isteyerek yaptıklarını düşünmüyorum bazı sorunların önüne geçmek için sistemi düzeltirken ads düzgün çalışmayı her alanda hata veriyor. Tetikleme hatası gibi adam 3 aydır 100k tl reklam vermiş 1 gün sonra kelimeleri göstermiyor. Google gerçekten problemleri büyütmekte çağ atladı.