Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, birçok kişi açtığı ESET sattığını iddia ederek kandırmaca yapıyor. WP ekleyince satmadığını söylüyor. Biri r10 adminlerine para versin de şu üçkağıdın önüne geçsin.

Sorum: Gerçekten eset satan var mı?
Satan var mı yok mu bilmiyorum ama 15+ yıllık üyeye yakışmayacak sözler sarf etmişsiniz hocam “adminlere para versin” yakışı kalmamış şahsi görüşüm.