az önce ads nin login ekranına update geldi ve üretimde pay googleye direk bildirim düşüyor ads yi kullanabilmek için kartı doğrulayın diye. direk askı atmıyor üretimsiz açsanız bile bu iyi birşeymi kötü birşey mi anlayamadım değişik şeyler oluyor.