gyro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler ama birde işin pozitifi var bu bizi her daim daha iyiye zorluyor. Her zaman daha iyi olmak zorundayız ve olacağız Bu güzel forum sohbeti için teşekkürler 👍🙏
Ben teşekkür ederim katkı değer sohbetiniz için. Tekrardan kolaylıklar dilerim.