Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınacak olsa da en sağlıklısı direkt 1. sahibinden almak demek ki. Forumdan 2. El iphone almıştım çok şükür 1 yılı geçti hiç sorunla karşılaşmadım. Siparişi iptal ettim güvenemedim bende.
👍👍
Evet ben de iptal etmenizi isteyecektim, yazdıklarımda gerek kalmadı