Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar eksiklerini söylemezler ki.
Bana yıllardır çok güvendiğim telefoncu daha önce 2. el diye telefon satmıştı, hiç sorunu yok, tamamen temiz dedi, ben kontrol ettim bile demiş olabilir; Alınca ilk günden itibaren 1 yıl boyunca hemen her gün konuşma sesinde problem yaşadım.
Bunu diyince hiç kabul etmedi tabi, siz sorunsuz olarak aldınız dedi.
Bir daha 2. el alır mısın ?
Yan sanayi kullanmış hoparlörde.
Alınacak olsa da en sağlıklısı direkt 1. sahibinden almak demek ki. Forumdan 2. El iphone almıştım çok şükür 1 yılı geçti hiç sorunla karşılaşmadım. Siparişi iptal ettim güvenemedim bende.