Ödeme sistemlerini kullanmadan kendi sitende akbank ziraat vb. kendi iban no nu yayınlasan direk onun üzerinden ödeme alsan göndersen problem olur mu?

Papara gibi ödeme sistemlerinin avantajı nedir?