Merhaba hocalarım, öğrenciyim. 150₺ gibi bir ödemem var. Fatura ödemem gerek. Hattım kapanacak yoksa.R10da bu zamana kadar verilen tüm işleri yerine getirdim bu şekilde konu açtığımız zaman iyi niyetli insanlar Şu an sana verebileceğim bir iş yok, ama olduğu zaman yaparsın. diyip ödemesini şimdiden yapıyor.Bunlara minnettarım ama kötü niyetli insanlar sanki direkt burdan para istiyormuşum algısına kapılıp özelden farklı şeyler yazmasın rica ediyorum. Bu zamana kadar hakkımda - ticaret bir konu yoktur. Neyse Yapabileceğim bazı işler şu şekildedir;
Copy-Paste
Wordpress Düzenleme
İçerik Girişi
Canlı Destek
Ekstra olarak gösterebileceğiniz tüm işleri yaparım.