Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biten bir ilişkinin arkasından konuşulmamalı.
Hiç bir ilişki tek başına yaratılmaz tek başına sürdürülmez hiç bir ilişkide tek taraflı hata olmaz
Kim bilir kadına neler yaptı ne VAATLER verdi.
Vaat verildi tutulmadı ise şikayet konusu açsın.


Söz konusu teyze şikayetçi olmak yerine daha daha diyor Arkadaşta bu kadar yeter diyor Köpek örneği hala geçerli