cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocukken beni komşunun köpeği ısırdı bir daha yanına gitmedim Neden ? Çünkü ben erkeğim Beni rahatsız eden birinin yanına gidip durmam

Karım benden boşandı demiyor Kadın deli başıma bela oldu diyor

Ama elbette erkek tarafı da haksız Ayıp yahu o kadara yaşanmışlık var kez becerememiş insan 5 te yarım eder bu kadar kindar olmayın yardımcı olun biraz.
Biten bir ilişkinin arkasından konuşulmamalı.
Hiç bir ilişki tek başına yaratılmaz tek başına sürdürülmez hiç bir ilişkide tek taraflı hata olmaz
Kim bilir kadına neler yaptı ne VAATLER verdi.