Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 liraya artık sadece çikolatayı alabiliyorsun, meşrubatlar kasada kalır öyle düşün
deme be

baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye’nin gerginlik seviyeside güncel olarak bu şekilde hocam. 😊
o tiplerle muhattap olmadan işime bakıp döneceğim diye umuyorum hocam