Fiyatlar çok fazla değil hocam.
Ortalama 4-5 Euro'ya güzel bir yemek yiyebilirsin.
Bahsettiğin çikolata nedir bilmiyorum ama ortalama çikolata fiyatları ise 0.10-20 eurodur.
Benzin zaten bedava neredeyse.
1 litre akaryakıt 1.3 Euro civarında