Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyat algımı kaybettim bir şey pahalı mı normal mi ucuz mu anlayamıyorum artık
Maalesef artık bende restoranlarda,marketlerde ve tekellerde fiyatlara bile bakmıyorum kartla ödeyip geçiyorum. Çok extreme lüks restoranlar hariç tabi.