Türkçe arama sonuçlarında böyle, yani herkeste. 3 yıl olacak neredeyse ve çoğu kişi bunlar yüzünden iş bıraktı dijitalde. Google çözüm bulmuyor/bulamıyor. Her geçen gün artarak, agresif şekilde devam ediyorlar. Hatta ben artık Google'ın bu işten nemalandığını düşünüyorum.
Yani kısacası bu bi virüs değil google kaynaklı, bilgisayarımı resetlememe gerek yok değil mi hocam ?