Arkadaşlar merhaba, araç kiralama yapacağım fakst şahsi adıma kredi kartı gerekiyor. Kredi kartım var fakat limiti çok düşük bu yüzden şunu yapsam limiti artar mı?
borç ödeme kısmından 3-4K yazıp ödesem kart limiti artıyor bu işe yarar mı? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim