Kripto para transferlerini senelerdir yapmama rağmen sadece Tron ağında transferler gerçekleştiriyordum.
Ledger'a geçmem sebebiyle bazı coinleri çevrim yapmadan transfer etmek için baktığımda gözlerime inanamadım.

Normalde pahalıdır, gerek yok diye bakmadığım transfer ücretleri para etmiyormuş...
Bitcoin: 37 dolar
Ethereum: 7.5 dolar
Solana, Avax, Polygon, Polkadot: 30-40 cent...

Açıkçası Bitcoin haricinde Ethereum kendi bazında gayet uygun bir transfer ücretine sahip ERC20 ağında.
Diğer coinlerde para etmeyecek tutarlara denk geliyor.

Tron ağında normalde Tether gönderimi sağlıyordum ve transfer başı 1 dolar ödüyordum.
Direkt coinde gönderme imkanım varmış.

Ek olarak tabii ki bu coinlerin altyapısını kullanan tokenleri göndermek istediğiniz zaman tutarlar çok yüksek çıkabiliyor ancak orası bana kalırsa farklı bir konu.
Hala Tron'un kendisini (TRX) göndermek en ucuzu fakat gene de bilmeyenler varsa, aklınızda bulunsun.

İyi forumlar dilerim.