Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi adam Türkiye'de
Arkadaş konuda "Türkiye'ye nasıl iltica edebilirim, şuan amerikadayım. " demiş. Ben mi yanlış anladım, siz mi yanlış anladınız?