Netz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başına gelenler toxic olarak değerlendiriyor ama, sevilmemiş insan; keşke bana da musallat olsa sevdiğim diye düşünüyordur.. En azından ben öyle düşünüyorum
Şu yorumun alnı olsa da öpsem Seven taraf olunca karşı taraf ne olursa olsun sevsin istiyor be