Ülkede cok büyük bir fırsatçılık var. %200 enflasyon ustune %200 fırsatçılık ekleniyor. Bu ülkede kimse karindan 1 kuruş ödün vermiyor 1 kurus kardan zarar etmek istemiyor. Özellikle büyük marketler yapıyor. Halk zaten alacak buna mecbur diyor, zaten enflasyon var diyor gecirdikce geçiriyorlar. Bir sey diyince de serbest piyasa diyorlar. La havle la havle ya