Pazardan elma, portakal, karpuz alınır da; kayısı, şeftali gibi ürünlerin bazen yarısı, bazen hepsi hep çöp çıkıyor. Nedeni buzluktan çıkarılıyor. Çözünene kadar sanıyorsun ki hepsi sağlam... Eve geliyorsun, çözündüğünde çoğunun işi bitmiş oluyor. Öyle yapacağıma 2 katı paraya kıy, manavdan al daha iyi