Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet var sitesinde her markanın logosu yer alıyor hocam onlar neden dava yemiyor anlamadım
Logoyu bi ürüne basıp satmakla şikayet var da ki logoların kullanılması aynı şey mi hocam