Arkadaşlar büyük bir kriz yok, sorun yok. Birileri ülke batmış, ekonomi kötüymüş gibi fırsatçılık peşinde hepsi bu. Devletimiz gerekeni yapacaktır.
En basiti bir bebe bisküvisinde maliyet neyden artmış olabilir ? Lafa gelince yok nakliye arttı bilmem ne arttı.. Alakası bile yok kar etmeyi ziyadesiyle seven bir ülkeyiz hepsi bu. Aman kardan azalmasın nasıl olsa satarız düşüncesi.. Sorsak herkes inançlı ama burada suçlu yönetim değil insanların ta kendisi.. Gözler doymadı..