Lemoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir ilişkiden arkadaşım kendi ayrıldı. Ayrıldıktan sonra kız çok fazla kez yakın arkadaş yoluyla barışmak istediğini söyledi. Bizde sizin gibi intih*r etmesinden korkuyorduk ama 2 hafta sonra başka bir sevgili yapmış Komediler gerçekten hocam keyfine bak senin yapabileceğin bir şey yok zaten, tekrar olsanız emin olun daha kötü olur bence.
keşke oda yapsa bende kurtulsam