ayni durumda olan sadece sokakda kalan hayvanlar degil . ayni durumda bir cok kisi evsiz ve sokakda yasiyor.
Allah yardimcilari olsun
insan değeri gün geçtikçe düştüğü için insanlar 2. sınıfta kalıyor. hayvanları doyuralım sonra insanları düşünürüz. amin.