Selamlar,

Eşim öğretmen olduğu için bu tarz konularda beraber çalışıyoruz bazen -.- 1:1 olmasa da hemen hemen aşağıdaki yöntemi kullanıyoruz genelde.


Link

Kolay gelsin.