Olur mu hocam önlerine kuru fasulye,pilav döküp duyar kasanlar var. Sokaklarda sersefil olmalılar ki birileri bunların hasta , sakatlarını bulup para dilenebilsin!
Ev kirasını bile zor ödeyebilecek biriyken ,bir anda zengin olacağım diye yola çıkıp Porsche araçla bunları kurtarmaya gidebilsin.
3-4 kişi toplanıp dernek kurup valiye, belediye başkanına falan emir versin! Onlar da yapsın, tekmil versin!