turkaz18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bana scriptle ilgili lisans hatası gibi geldi
SPCİRT SAHİBİNE İLETTİM BU MESAJI İLETTİ -
( Anlık olarak sunucuya bağlanamamıştır. )