SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl aratacagim acaba?
Header sağ üst köşedeki kısımdan aratmanız lazım direkt alan adınızı yazın hocam, yanlış biliyorda olabilirim ancak düşecek domainleri ben bu şekilde tarihini öğrenip kaydediyorum genellikle.