Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam akıl vermek gibi olmasın ama faize yatırmaktansa iş kurmak daha mantıklı değil mi çünkü enflasyon oranı faiz oranında daha yüksek para değerini korur yalnızca fakat geçen yıl alabileceğin ürünü alamazsınız seneye.
Hocam iş kurmak maliyetleri artırmaktan başka bişey değil zaten işleyen bir işim varken neden başıma yoğunluk alayım