yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani benim yazdığımla sizin yazdığınız konuların birbirleri ile hiç alakaları yok.
ben sadece hayvanların doğada yaşayabilecek şekilde yaratıldıklarından bahsettim. insan olan zaten hayvana kötü muamele yapmaz.
o dediğiniz bu hayvanları evcilleştirmeden önceydi.
köpekler bir nebze daha dayanıklılar ama kedilerin soğuğa dayanıklılık dirençleri evcilleştirme nedeniyle iyice azaldı. bu hayvanlar keyiflerinden araba kaputlarına sığınmıyorlar.