Çok bencil bir yorum. Bu dünyada sadece insanlar yaşamıyor. Onların kürkü var diye kurşun geçirmez değil. Kendi doğalarında olsa hadi neyse diyeceğim ama hayatları sokaklarda, çöplükler de geçiyor. Senin benim artıklarımla çöpleri deşerek iki lokma yemek arıyorlar. Ve bunları yaparken İNSAN olarak YARATILMIŞ mahlukatlar bunlara tekme atıyor, küfür ediyor, zulüm ediyorlar. Ama onlar insan değil mi? Hayvanlardan daha üstün. Çünkü ZEKALARI var ama VİCDANLARI yok. Ve sonuçta hayvan bunlar, sesleri çıkmıyor seni şikayet edemiyor, sana karşılık veremiyor. O yüzden herkes istediği gibi itip kalkıyor.
yani benim yazdığımla sizin yazdığınız konuların birbirleri ile hiç alakaları yok.
ben sadece hayvanların doğada yaşayabilecek şekilde yaratıldıklarından bahsettim. insan olan zaten hayvana kötü muamele yapmaz.