Evet hala aynı şeyi söylüyorum, kriz yok ve avmler dolu, 2024te ne olur bilemem tekrar degerlendirip kararımı veririm, kriz varsa nerde iflas eden şirketler? Kriz yok diye %100 zam ödemem mi gerekiyor? Elmayla Armutu kıyaslıyorsunuz, en muhalif ekonomist bile Türkiyede beklenildiği gibi kriz olmaz diyor, siz hala krizde kriz diyorsunuz, fahiş fiyat ve denetimsizlik var, kriz yok.