A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://youtu.be/fpwd3WouuNk?si=ODBBin47phDL1oZv


güzel oldu. Umarım 10 katı daha fazla olur.
Siz değilmiydiniz Kriz Yok Avmler dolu demiştiniz
Evet hala aynı şeyi söylüyorum, kriz yok ve avmler dolu, 2024te ne olur bilemem tekrar degerlendirip kararımı veririm, kriz varsa nerde iflas eden şirketler? Kriz yok diye %100 zam ödemem mi gerekiyor? Elmayla Armutu kıyaslıyorsunuz, en muhalif ekonomist bile Türkiyede beklenildiği gibi kriz olmaz diyor, siz hala krizde kriz diyorsunuz, fahiş fiyat ve denetimsizlik var, kriz yok.