Ekonomimiz b3rbat bir halde kötü desek bile iyi kalır yazık günah insanlarımıza bize biz iyi ekonomiyi hak etmiyor muyuz, tabi bu satıcılar da fiyat yükseltiyor ekonomi kötü yükseltiyorlar zam yapıyorlar fazla yapan kim var ise ona yazıklar olsun, ama eğer bu yükselişler haksız ise engel olunsun değil ise ekonomi düzeltilsin artık yeter