Üstat yanlış basmış klavyeye bişey yok bunda, bana abartmışsınız gibi geldi.

Düzeltirler.
Hata yapılmadıysa bile 13:30'da gelecek güncellemenin üzerinden 24 saatten fazla gecikme yaşandı. Ve hala bildiri yapılmadı. Gecikmenin neden olduğu hakkındada birşey söylenmedi

Kızılan olay o değil aslında