Market sektöründe garip şeyler oluyor sürekli. Ürünlerin fiyatları aşırı yükselip satılmayınca gerçekten çok ucuza da düşebiliyor. Kafalarına göre belirliyorlar fiyatı. İnsanlara geçirmek için neler yapıyorlar. Dolarla falan alakası yok bunun arkadaşın da dediği gibi. Bunu yapan insanın vatanına milletine gram saygısı yoktur. Yazıklar olsun.