neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin gücün yoksa veya bedelli yapmayacaksan git gel aradan çıkar bence. Ben askerdeyken 29-30 yaşında evli barklı ya da çocuklu adamlar geliyor, perişan oluyorlardı. Çocuğu hastalanıyor veya bir şey oluyor kendi kendini yiyorlardı. O yüzden her şey zamanında güzel.

Yok illa gitmem dersen şubeye gitmen lazım en iyi bilgiyi oradan öğrenirsin telefonla olacak iş değil.
Ocak 21'de düğünüm var , ve agustos gibi kız arkadaşım ile ülke değiştireceğiz, çalışıyorum. Yani şu an askere gitme durumu benim bütün olaylarımın içinden geçecek.