İşin gücün yoksa veya bedelli yapmayacaksan git gel aradan çıkar bence. Ben askerdeyken 29-30 yaşında evli barklı ya da çocuklu adamlar geliyor, perişan oluyorlardı. Çocuğu hastalanıyor veya bir şey oluyor kendi kendini yiyorlardı. O yüzden her şey zamanında güzel.

Yok illa gitmem dersen şubeye gitmen lazım en iyi bilgiyi oradan öğrenirsin telefonla olacak iş değil.