Benzeri bir olay başıma geldi önlisans mezunuyum , Normalde askerliğim üniversiteden sebep 31.12.2024'e kadar tecilliydi. Bir gün sanayide oturuyorum telefonuma e-devletten mesaj geldi. Yoklama kaçağı durumuna düşmemeniz için yoklamanızı gerçekleştirin diye Kuzenim bulunduğum il'in askerlik şubesinde görevli hemen onu aradım fakat o bile çare olamadı Gittik yaptık geldik biteli 1 seneyi geçiyor